vrijdag 18 januari 2013

Spring Collection Tine K

In samenwerking met  Ilse , laat ik jullie in vogelvlucht  de nieuwe collectie van Tine K zien!
Daar ben ik ongelooflijk trots op, want wat is de collectie gaaf!


Ik ben verliefd op de tassen en manden van het nieuwe seizoen. Deze die je hier ziet zijn bewerkt met zwarte pailletten en ze zijn er allemaal met de hand opgezet! Zo mooi! 
Hij is ook met zilveren pailletten verkrijgbaar


De tuinmeubels zijn van bamboe gemaakt
en de kussens hebben heerlijk frisse kleuren voor de lente. Je krijgt 
toch helemaal zin om je tuin te pimpen?


Ik had het net al geschreven maar de tassen en manden zien er prachtig uit! 
Naturel seas mooi gecombineerd met neon roze.


De leren tassen en mousepads zijn gemaakt van 
geitenleer en zien er sjiek uit. 
Het Marokkaanse dienblad in koper is verfrissend naast de zilveren die we al kennen. 


De prachtige showroom van Tine K, waar de bamboe manden 
zijn omgetoverd tot toffe lampenkappen.


De vazen / potten die afgelopen seizoen al te koop waren, zijn nu voorzien van een prachtig wit deksel, waardoor je ze ook als voorraadpot kunt gebruiken.


Ik heb prachtige foto's mogen ontvangen en daar een keuze uitgemaakt om met
  jullie te delen, maar wil je nog meer inspiratie check
 dan even de facebookpagina van Tine K

fijn weekend!

xxx Aggy

12 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige inspiratie en mooie moodboard.
    Alles mag op mijn wishlist...
    Geniet van een ¡Muy Bien! weekend.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, op mijn werk kregen we vandaag de catalogus. Zo prachtig vormgegeven, er wordt echt aandacht aan besteed!

    Fijn weekend, liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een prachtige foto's. Wil zeker een keer een kijkje nemen in die showroom! wat een fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige collectie!
    Mijn voorkeur gaat uit naar de rieten mand met neon roze en het koperen dienblad.

    Fijn winters weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooow dat ziet er weer veelbelovend uit zeg! hmmm, doe mij maar die bamboe tuinset, MOOI! ..en die geitenleren mousepad (?!)haha, leuk!! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg dit mooie overzicht van de mooie nieuwe collectie :-) Binnenkort maar weer eens richting Harderwijk om te bewonderen!!!! fijn weekend Ag x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Noooouuu heel verhaal getypt, weg! Dan maar opnieuw. Wat leuk dat je de ons een sneak peak mag geven! Ik vind die vazen zo mooi. Weet je ook of Ilse die ook krijgt? Dan kom ik even in Hardewijk buurten hoor. En die manden blijven ook leuk. Van het weekend een TineK mand oude collectie op de kop kunnen tikken. Blij! Samen met nog 1 van de markt, die ik al een tijdje wil oppimpen. Vind dat met dat roze erg leuk!

    En zie ik daar nou ook glazen lichten die jouw vensterbankissues hebben opgelost :)

    Goed weekend Aggy!
    Liefs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi allemaal zeg Aggy! Dat koperen dienblad en de bruine tas!! Verliefd! Heel gaaf. Mooie foto's. Heel fijn weekend Aggy! Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig blog heb je zeg.
    Ik ben je meteen gaan volgen.
    heerlijk een blog vol inspiratie.
    Vond je post over dat tafelkleed ook super leuk met die zwarte hartjes.
    Ik ga daar meteen mee aan de gang voor een doek voor in de gang.
    Een heel fijn en mooi weekend .
    Liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Aggy wat mooi! Word er best hebberig van ;) Leuk dat neon roze op die rieten tassen en ik vind dat koperen dienblad ook erg gaaf!
    Dank voor zoveel mooie inspiratie :)
    Fijn weekend
    X M

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige collectie van Tine K. Had al wat op hun site gezien, maar hier nog meer mooie dingen! Ook maar eens een ritje doen naar harderwijk! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...