zaterdag 12 januari 2013

Aan de muur

Wat ik het vaak lastig vind, is wat ik aan de muur wil hebben. De gang was zo klaar, ik had van de zomer in verschillende tijdschriften en op blogs foto's in de hal gezien met tape, dus dat was klaar. Leuke foto's uitprinten en een beetje MT tape en dat klusje was af, maar wat doe je in je woonkamer? Ik heb zelf een tekstbord gemaakt, een canvasdoek met een huisje erop, maar ik ben nogal van het veranderen en in tekenen en schilderen ben ik niet zo'n ster. Jammer is dat, want ideetjes zijn er genoeg, alleen komt het niet goed uit de vingers. Ook is het een nadeel dat ik graag veel wissel in ons huis, en ik wil ook we wisselen met dingetjes aan de muur. Ik boor dus niet graag gaten, want stel nou dat ik daar de volgende keer niets weet te hangen, dan zit ik mooi met een gat!  Op dit moment heb ik alleen aan mijn bureau wat kaartjes hangen en een gewei, die verandert ook niet van plaats, want die hangt daar prima. Maar ik zou heel graag in het trappengat wat willen hangen, maar ik weet niet zo goed wat. Ik ben wel helemaal verliefd op de canvasdoeken van Art & so daar kan je zoveel kanten mee op! De doeken zijn op zich niet duur en vind je de canvas modellen wel te duur, kun je altijd nog de poster versie kopen. Die zijn er ook in verschillende maten!


Deze lijstjes staan op de kast bij ons en dat werkt ook goed, geen gaten in de muur, en het vult leuk!


Dit vloeipapier zat bij mijn Tine K lantaarn, die ik bij Tutze heb gekocht en die heb ik boven mijn bureautje opgehangen met Masking Tape. Het boomstamhangertje heb ik gekregen van Ilse, de eigenaresse van Tutze.


even een oude foto, maar met masking tape kan je ook teksten of figuren op je muur maken, zonder deze te beschadigen. Deze huisjes heb ik een tijdje bij Noor haar bureautje gehad. Ze blijven nog steeds leuk!


En natuurlijk de canvasdoeken van Art & So. Prachtig! Ze zijn oa te koop bij Tutze.nl







13 opmerkingen:

  1. Ja heel leuk zijn ze, die doeken van Art & So!! En de MT huisjes blijven ook schattig :) Hmmm...ik denk dat het dan toch prints met masking tape wordt, hoef je niet te boren. Of gewoon weer dicht smeren die boel. Ik heb al heel wat gaten dichtgemaakt hier :o) XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja:) maar ik heb de afgelopen tijd de muren genoeg geschilderd vind je ook niet:))))))) Hahahahahaha dus kijk wel uit met gaten in de muur, idd, alles met mt tape!
      xx

      Verwijderen
  2. Wauw Aggy, wat een super leuk blog!
    Dank voor je inspiratie! Ik heb zo'n zin n een zwart - witte print aan de muur, dus je tip van Art &So is helemaal TOP!!
    Waarom kies je niet voor een VT wonen rek, schilderij rail of schilderijplank. Dan hoef je geen gaatjes te boren!
    Fijn weekend! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Aggy, ziet er mooi uit. Ik heb zo'n rail, niet het mooiste, maar wel praktisch als je van veranderen houd ;-) doordat wij structuur op de muur hebben, plakt de masking tape niet op de muur :-(
    Je kunt ook nog denken aan een droot MDF paneel waar je wel lekker in kunt boren en kan verhuizen.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap heel goed wat je bedoelt :-) Hier thuis vinden ook heel vaak veranderingen en verschuivingen plaats. Ik ben nu alweer! in de woonkamer bezig en dan zit je idd te kijken naar al die gaten...ook aan de muur verander ik graag en vaak. Masking tape is dan wel een goed idee. Wat een geweldige doeken van Art & So, mijn wensenlijstje wordt weer langer!

    Fijne zondag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Aggy,

    mooi blog weer :) Wat gaaf, die canvasdoeken! Die ga ik even onthouden... Heb ook al 'es gedacht eea op te hangen in t trapgat maar vraag me steeds af of dat niet te donker is... en loop je er dan niet tegenaan?
    Masking tape gebruik ik ook veel bij het tafeltje van Elze-Noor, erg handig!
    Binnenkort mij ook een post over wat er bij ons aan de muur hangt... haha!
    Fijne zondag!
    X M

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie inspiratie Aggy!!! Die canvasdoeken zijn art & so zijn super! Ik heb er ook een poster van maar... heb hetzelfde probleem als jij... steeds weer willen veranderen... misschien ook nog een tip voor jou... dubbelzijdig klittenband... ideaal spul om wat zwaardere dingen op te hangen ;-)) Fijne week xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben gek op huisjes, ga zeker met tape aan de slag maar weet alleen nog niet waar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Looks great! Love the MT houses too! hx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die canvasdoeken zijn inderdaad ontzettend mooi. Ik verander ook regelmatig (heb sinds kort ook een eigen blog), dus herken het probleem van de gaten. Heb je blog helemaal even bekeken, kwam hier via..via op ...wat een super blog heb je. Ga je zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel erg gezellig uit hoor. Ik ben ook op zoek naar leuke muurstickers, kan maar geen keuze maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...